Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

torsdag 14 februari 2013

Den där bloggen ja...

Hej bloggen!
Jag har verkligen försummat mitt bloggeri på senaste. Tur man inte livnär sig på det. Hade varit konkurs direkt, haha. Jag har inte riktigt haft tid att sitta ner och skriva i lugn och ro på senaste. Livet har liksom kört på i 190 och det har bara varit att haka på efter bästa förmåga. Mycket har hänt:

  • Ett Sverige för alla har äntligen fått se dagens ljus, och bra går det också. Många som gillar och ännu fler som ser klippen. KUL!
  • Kraftsamling har gått av stapeln. Det var ju min första konferens och också första gången jag var ordföring. Det gick faktiskt hur bra som helst. PUH! Stor utandning på den.I mitt bord pratade vi om ungas framtid i Norrbotten,det var mycket intressant som kom fram.
  • Flera seminarier har klarats av i skolan, SKÖNT. 
  • Sommar/extrajobb fixat. SÅ skönt! Kommer att jobba på Af även denna sommar, vilken lättnad att ha det klart redan nu. Kommer även att jobba extra nu under våren så gott jag hinner.  
Annars funderar jag (som jag gör med jämna mellanrum) på att tatuera mig igen. Jag vill dels ha en text på revbenen, vet bara inte vilken ännu. Bra tips på citat mottages tacksamt! Dessutom är jag riktigt sugen på att sätta en ganska stor tattoo på armen... Blommor + en dödskalle i lite snällare version, både färg och svart/grått. Det enda jag är rädd för är att jag skulle se för "hård" ut med en tattoo där. Ja, ni fattar? Eller? Jag vill liksom kunna se söt och oskyldig ut när jag känner för att se ut så också. Fast såg denna bild:

Bild från fb-sidan Chicks with tattoos (tror jag?)
Och jag tycker hon lyckas se "mjuk" ut fast hon är tatuerad...
Hmmm, what else is new? Har tagit två mia-dagar och i princip stängt in mig hemma utan att prata med någon, käkat godis och andats. Det behöver jag ibland. Men imorrn tar jag mig nog ut bland mänskligheten igen.. Kram på er.

p.s Nu blev du väl glad mamma? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar