Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

söndag 21 oktober 2012

I'm in lööööv

När jag inte bloggat på länge får jag liksom en liten ångest i kroppen. Typ går runt och tänker att jag BORDE blogga, även om jag inte har nåt speciellt att skriva om... Därför skriver jag nu ett helt meningslöst blogginlägg för att slippa känna press att jag måste blogga, Moahaha!

Förresten är jag KÄR. I Jax i Sons of Anarchy. Alltså på riktigt kär, hahaha. Så sjuuukt snygg. Och lite sådär tuff på utsidan men mjuk på insidan. Me like! Har just börjat se serien, är på första säsongen. Lite efter I know. Fick den äntligen i present. Tack! <3

Mmmmmmmm
 Känns skönt att ha en serie att nöta, längesen jag följde nåt. Svenska Hollywoodfruar räknas liksom inte som en riktig serie.

I fredags var vi ut ett helt gäng. Först after work(school) på Coop arena, hockey och sen fest hos mig och sen ut. Men jisses vad gammal man känner sig när man är ut på fredagar. Kände inte många....
Igår, lördag sov jag bort hela dan. Jag kan vara en av få människor som har stora problem att somna efter krogen. Är ju sällan speciellt full heller, vilket annars kan underlätta. Ligger ofta vaken till 7-8 på morgonen och läser eller som nu, kollar SoA...

Se det blev ju lite blogginnehåll trots allt!
Puss och kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar