Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

tisdag 10 juli 2012

Bra saker

Ofta fäster man större vikt vid, och minns de dåliga sakerna, istället för att njuta av dom bra. Därför tänkte jag påminna mig själv om vad som är bra i mitt liv precis just nu.

 In no particular order:

  • Min familj. Finns alltid där. Enough said.
  • Jag tycker om mitt jobb. Vilken känsla!
  • På lördag gifter sig en mycket kär vän till mig. Fantastiskt.
  • Idag var det minst 20 grader i skuggan.
  • Jag trivs med håret.
  • Det är mitt i månaden och jag har fortfarande pengar på kontot.
  • Jag åt just en Calippo.
  • Jag äger 32 par skor...
  • Snart är det Torsdag.


God natt gott folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar