Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

söndag 29 juli 2012

Wear sunscreen!

Idag låg vi på stranden en gäng och solade. Gud så duktig jag kände mig när jag smorde in mig med spf 20. Har blivit skitnojig över att få hudcancer på senaste. Jag som varit utomlands och solat så mycket... Och en del solarium, fast det är sällan jag solar solarium numer. Men jag tål inte Brun utan sol, har testat kanske 15 olika... Ingen funkar, får utslag och det kliar... Så ibland på vintern fuskar jag lite.

Do it


Låg och lyssnade på Baz Luhrmanns låt Evereybodys free (to wear sunscreen). http://www.youtube.com/watch?v=sTJ7AzBIJoI

Tycker den låten (pratet) är riktigt bra och har många goda råd. Mest gillar jag "Do one thing every day that scares you". WORD to that. Man måste våga. Jag är verkligen en riktig sucker för citat och ordspråk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar