Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

lördag 11 augusti 2012

30-årskris?

Ikväll kom när jag kom hem från min kära vän Äpplet hände något helt otroligt. Något sånt där som bara inträffar ytterst sällan och med långa mellanrum. Som Halleys komet ungefär, ni vet.

-Jag. Fick. Ett. Städryck. Har skurat, tvättat, diskat, putsat speglar, burit ner grejer i förrådet, renbäddat, tvättat soffkuddar, dammtorkat. You name it! Det måste vara en 30-årskris! Det är väl så här det börjar... Snart börjar jag väl baka muffins och bullar, laga husmanskost istället för varma mackor, och brodera tavlor! Hemska tanke!

Jag är lite skraj...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar