Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

fredag 17 augusti 2012

Liten update...

...Ingenting spännande har hänt. Jag jobbar, (en vecka kvar sen en veckas semester innan skolan drar igång. Nå man tar det man får!) äter och sover.

Fast igår drog vi ihop en myskväll helt spontant på Gultza. Vi satt ute hela kvällen och surrade och grillade korv. Och skrattade massa. Fan, så fint! :)

p.s Korven på bilden är inte den som grillades igår.
Ikväll kör jag lite egenmys. Alla andra grillar och har sig, men inte jag. Här blir det popcorn och godis, cola och mys med bara me, myself and I, för hela slanten. Har kollat DN-galan och Kalla fakta, men nu finns det inget bra att se. Whatta?... Det är ju fredag!

För övrigt så har jag lite ont i halsen. Hoppas jag inte blir sjuk!

Imorgon blir det ett besök med Lilleman och hela familjen på Hertsö Miljögård, och så ska vi hälsa gamla mommo. <3


Förresten så vill jag ha en kamouflagejacka! Så jävla snyggt! Tror inte jag ägt ett kamouflageplagg sen jag var 14, men tror det är dags nu igen.


Om nån vet vart man köper en snygg en så hojta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar