Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

fredag 2 november 2012

Tenta + Ungern = sant?

Tentan idag gick i alla fall bättre än igår. Svårt att veta exakt hur det gick men hoppet lever åtminstone! Den kan ha klarats... Vi får se om några veckor!



Nu när tentorna är över borde man ju kunna unna sig att slappa. Det vore fantastiskt skönt. Men icket! Massa inläsning ska ske, tänkte försöka bota min flygrädsla, lite extrajobb ska utföras, böcker ska lämnas igen, paket postas och nån räkning betalas, + att vi har en fest att närvara på. Stresshelg deluxe.

Dessutom börjar jag praktiken på Landstinget på måndag. Jag måste läsa på ordentligt om projektet jag ska arbeta med eftersom jag inleder praktiken med att åka på konferens till Ungern (Debrecen) i en vecka. 06.30 på måndag drar jag. Jag ser fram emot det hela med skräckblandad förtjusning måste jag säga. En fantastisk chans, en rolig möjlighet, men mycket ansvar och jobb (och flygresor!). Kommer att arbeta med ett projekt som heter Regions 4 Green Growth, ett interregionalt samarbete mellan 14 europeiska länder. I stora drag kommer det att handla om att göra det mer attraktivt för organisationer och företag att investera i hållbar utveckling och förnyelsebar energi. Spännande! :)

Hit ska jag :)



Trevlig helg på er alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar