Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

fredag 2 november 2012

The fail...

Idag gjorde jag nog det där som jag var så sjukt rädd för. Misslyckades på en tenta. Ja, jag kan ju inte veta säkert eftersom svaret kommer om ca tre veckor. Men i magen så vet jag. Det gick inte vägen. Just denna tenta var man tvungen att ha godkänt på varje enskild fråga för att få godkänt på hela tentan. Och eftersom jag bommade fråga ett totalt, (kanske tvåan också) så är det kört. Hade det varit det vanliga upplägget hade jag kanske kunnat skrapa ihop tillräckligt för ett G, men nu funkade denna tenta som sagt inte på det sättet. Typiskt.

Efteråt ville jag bara grina. Vilket epic fail! Kände mig så misslyckad och dålig och värdelös. Nu några timmar senare känns det väl ändå okej. Tråkigt som fan, och jobbigt att måsta göra om. Men det händer ju faktiskt de flesta ibland. Jag brukar ju försöka öva mig på att vara snällare mot mig själv så det här är väl i och för sig ett ypperligt tillfälle att öva.

Imorgon har jag tenta igen. Och den ska jag fan klara. Basta!

Sen i helgen blir det party eftersom världens bästa syster och Erika fyllt år. Då glömmer vi alla tentasorger och kör :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar