Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

torsdag 6 september 2012

BRA DAG :)

Idag har varit en bra dag. Det har varit lite tungt sedan jag kom hem från Norge, därför uppskattar jag en bra dag som denna till tusen. Skönt!

Hade en riktig intressant föreläsning idag på skolan i Ekologi. Hade tänkt byta bort den kursen och läsa Argumentationsanalys och logik istället. Men jag gillade verkligen lektionen idag så jag behåller nog ekologikursen. Ska även läsa Coaching så har just nu en kurs för mycket som jag läser. Antingen måste en bort eller så får jag läsa på 150 %.... Som om man inte stressade nog redan, haha. Aja, vi får se!

Sen har jag varit på hockey med roliga vänner. Tur man har dom :) Och Lule vann! Yey. Jag tror det kan bli ett roligt hockeyår i år. Håller tummarna!

Även fått hem en klänning som jag beställt. Den här snygga svarta! Har en likadan orange som jag köpte i somras... Men den svarta var på rea och jag gillar verkligen stilen på dessa klänningar så det fick bli en till! Jag har ju trots allt jobbat hela sommaren för att kunna unna mig lite extra ;)

Nya klänningen. Synd man inte fick benen på köpet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar