Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

söndag 9 september 2012

Rolig lördag och slö söndag

Igår svirade jag till det rejält och festade med goda vänner. Jag hade så himla kul. Jag svamlade, skojade, skämtade, var högljudd och lite småstökig. Då trivs jag som allra bäst. När jag får skratta högt bland vänner, ha intressanta diskussioner och prata, prata, prata. Sen ut på krogen och skratta ännu mer, träffa roliga människor som man känner sådär litegrann och svamla vidare. Gärna lite dans och fyllekäk på det också.

Idag sov jag till 19! Kan ni begripa?? Det är ju helt sanslöst. Men så skönt! Sen har jag bara slöat i soffan, käkat mackor och godis och popcorn. My kind of söndag. Bara en sak som fattas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar