Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

onsdag 19 september 2012

Detta har hänt:

Hepp hepp!
Detta har jag pysslat med på senaste:

1. Pluggat
Skriver bland annat på ett projektarbete om Fosforbrist. Mycket intressant och skrämmande. Fosfor är nödvändigt för alla levande varelser på jorden och finns i människor, djur och växter. Fosfor utvinns ur naturen och används i konstgödsling och är avgörande för modern matproduktion. Med snart 7 miljarder människor på jorden att mätta går det åt fosfor i en rasande takt. Ämnet klassas som en ändlig naturresurs och till skillnad från andra icke-förnybara resurser så har man ännu inte hittat något substitut för fosfor. Läs mer om fosforbristen här: http://www.dn.se/nyheter/varlden/sinande-fosfor-kan-ge-nasta-matkris

2. Shoppat
Det har blivit några inköp på senaste. Bland annat detta:

Ett snyggt linne från HM. Fastnade för det direkt.

Ja den behöver roteras, jag vet.


Tröja från Gina. Gillar stilen på den! Ser ut som en Hockey/football-tröja. Fast snyggare
Löööv it :)


Svarta rockiga jeans från Gina

Det blev dom! Funderade ju på att köpa dom tidigare och nu blev det av. Yey :)


Toapapper från ICA
HAHA!


3. Make-over
Bytt frilla och skaffat (fake) näspiercing. Så här ser jag ut just nu:

 

Jag har ju funderat på att raka lite på ena sidan, men var osäker på det. Så drar istället bara håret bakåt med klämmor på ena sidan och "burrar" upp det lite på andra.. :) Works like a charm.
 
4. Gjort bort mig
Jag tror inte det finns nån som kan vara lika pinsam som mig. Jag lyckas alltid, alltid göra bort mig. Denna gång genom att kl 03.00 utanför O'learys ramla platt på näsan framför en mindre celebritet i staden när jag försökte se jävligt snygg, cool och lagomt nonchalant ut. Gick väl sisådär...
 
Och när jag säger ramla platt, då menar jag PLATT. Tänk sjöstjärnan typ. På asfalt. Med högklackat.
 
  


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar