Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

måndag 3 september 2012

Äntligen hemma!

Nu hemma igen efter en vecka i Oslo. Har haft det superbra. Riktigt lugnt och skönt med lååånga sovmorgnar. Men även lite fest och goda middagar, filmkällar och bio. MYS!

Här, vid Aker Brygge käkades det kulglass och dracks kaffe.
Nu har jag äntligen landat, ätit, packat upp, duschat och hoppat i säng. Det var ingen lätt resa hem denna gången. Jag var så rädd för att flyga hem att jag låg och grät i panik och kollade tågbiljetter bara några timmar innan planet skulle lyfta. Denna flygrädsla. Den är så otroligt jobbig. Och den blir bara värre. Förut har jag kunnat hantera den någorlundabra och lyckats lugna ner mig själv till en acceptabel nivå. Inte längre tydligen. Att resa för mig är numer att lida helvetes alla kval, att se livet passera revy i ångestattacker, att ångra felaktiga val och att lova mig själv att förändra en massa saker, OM bara allt går bra.

Nästa gång får det bli tåget!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar