Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

lördag 8 september 2012

Surprise!

Idag blev jag överraskad av mina fina vänner. De klampade in hos mig och bjöd på glasstårta och hade med sig present! Sånt värmer i hjärtat.

Fick en spa-dag på Pite havsbad av hela gänget. Och bäst av allt, dom följer med dit och så badar vi, dricker vin och har skoj tillsammans. Yey, helt fantastiskt! Tusen tack till er, ni är så goa!

Av sötaste syster fick jag dessutom en bok om mig som syster. Där fanns bilder från vår uppväxt, tankar, känslor och berättelser om mig. Jag blev så glad och rörd. Tänk att min syster vet så mycket om mig. Att hon uppskattar mig, tycker att jag lyssnar, hör av sig till mig när hon behöver stöd, tycker om mina råd och älskar mig precis som jag är. Tack älskade lillasyster för att du är just du!

/En glad och rörd liten Mia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar