Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

onsdag 5 december 2012

Flashback!

Varit på en del möten på Universitet idag. Kändes konstigt att vara tillbaka på LTU för en dag, som att det var evigheter sedan jag var där sist, trots att det bara var 5 veckor sedan. Jag fick nästan lite ångest av besöket. Jag känner mig så färdig med den där världen, plugglivet. Jag vill ut och JOBBA! Helst på Landstingets regionala enhet såklart. Jag trivs så jäkla bra där. Otroligt kompetenta människor som jobbar hårt för att utveckla Norrbotten. Känner mig glad, stolt och tacksam att jag får vara en del av deras verksamhet för en tid. Bara halva praktiktiden kvar nu... Vill inte sluta :( Att jobba med miljö, klimat och energi är så viktigt, roligt och utvecklande. Jag vill verkligen jobba med det i framtiden. Eller med mångfald och integration. Det brinner jag också för!
 
Ämnesbyte: Köpte förresten en pälsväst idag (ja, fake ofcourse), men kan verkligen inte bestämma mig för om jag ser classy eller trashy ut i den...?
 
Bild från hm.com
 

4 kommentarer:

  1. Var helt övertygad om att det skulle handla om vår lunch idag men icket ;) Å du, de på din praktik ska vara glada som fått ha en sådan duktig praktikant! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kompis!
      Om jag skulle skriva ett inlägg om vårt lunchsurr skulle det bli en hel uppsats... ;)

      Radera
  2. Svar
    1. Tror min stil är just Classy/trashy nu när jag tänker efter ;)

      Radera