Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

tisdag 25 december 2012

I'm on FIRE!

Såå.. Hur har allas jul varit? Min var jättebra, mysig och fin på alla sätt! I söndags hade vi uppesittarkväll hos mamma och pappa. Vi kollade TV, drack glögg och öppnade några paket. Liam var såklart med. Och han är visst inne i en "moster Mia"- period nu. ALLT han gör ska jag se, uppmärksamma, vara med på och kommentera. Han ska hålla min hand, sitta i min famn, dricka vatten om jag dricker vatten.. osv. Lillskiten. Blir alldeles varm i hjärtat av att han är så mycket för mig. Han har blivit så duktig på att prata också, surrar som bara den. I söndags klämde han världens finaste ord när han sa "motter mia, älkar dig!" Haha, ni förstår ju att jag nästan började grina av stolthet :)
När moffa skivade skinka lät det illa!
Julen firades hos mamma och pappa där jag var tomte. Liam var helt lyrisk över att tomten kom, haha. Sötisen! Han fick såklart mest paket! :)

Jag som jag

Jag som tomten

Lilleman fick en hockeyhjälm...

...Och en hocketröja! (+ Skridskor)
Senare på kvällen åkte jag förbi Jenny. Hann knappt komma innanför dörren innan jag började brinna.. Japp, BRINNA! Ni  läste rätt!... Lutade mig baklänges mot en byrå, där det tydligen stod ett ljus... Så håret och blusen tog eld.. Blusen blev förstörd, men håret klarade sig rätt bra (haha, tack och LOV!). Kastade av mig blusen rätt snabbt så hann inte bränna mig på huden något som tur var... Ja, jag är sjukt klantig.. Verkligen!

Men men.. God jul på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar