Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

söndag 6 maj 2012

Boden tur och retur

Har precis kommit hem från Boden efter en jättetrevlig födelsedagsfest hos en klasskompis. Precis som jag trodde var de flesta på festen militärer. Hade en del intressanta diskussioner om Sveriges försvarspolitik där. Jag bara Älskar att diskutera.

Förresten ska vår kompis Malena som körde bil med sommardäck tur och retur ha en eloge för att vi kom hem helskinnade. Tack :)

Annars var jag inte riktigt på topp under dagen. Tror vädret gjorde sitt, snöslask den 5e maj känns inte OK. Som en kompis så snällt påminde om så  var det 18 grader denna dag förra året...  Men lite fest med roligt sällskap gör allt som oftast susen och nu känns allt mycket bättre.

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar