Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

söndag 27 maj 2012

LOREEN!

Fortfarande strul med internet hemma! JÄVLA skit, jag hatar datorer och allt som hör till.

Igår var det trots datorstrul en underbar sommardag. Yey, den första för i år. Det firades med att dra ett gäng till skateparken och kolla in lite tävlingar i finvädret.

Skate parken
 Efter det en pizza i gräset. Inte helt fel. Sedan blev det lite för kallt och blåsigt så kvällen fick avslutas inomhus. Det blev att kolla Eurovision hemma hos mig. Åhhh, så bra hon var Loreen! SÅ grym! Och så sjukt snygg tjej :)


LOREEEREEEN! (bild från Gynning.net)


P.s Glöm inte era mammor idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar