Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

fredag 25 maj 2012

PROBLEM!

Jag har inte bloggat på 10 dagar! Sorry. Nytt rekord... Men har haft otroligt mycket problem med Internet... Kunnat vara inloggad max 15 minuter, sedan blivit utkastad från nätet... Svårt att blogga och skriva nåt vettigt då.. NU hoppas jag att det ska gå lite bättre!

Annars har jag haft rätt fullt upp. Håller ju på med det sista i skolan. B-uppsatsen ska in på måndag, sedan redovisas torsdag, och sen är skolan äntligen klar för i år! Utöver det så började jag jobba i måndags, bara utbildning än så länge, men det verkar vara väldigt skoj, och roligt folk att jobba med också.

Och just nu mår jag sådär riktigt, riktigt bra! Det är så skönt! Har ju varit lite knackigt med mitt mående av och till ett tag nu. Så skönt att få känna att man mår BRA igen :) Tror det är ljuset + solen + jobbet som gör susen!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar