Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

onsdag 9 maj 2012

Kontaktannons

Igår satt vi på skolan och pratade om mitt ganska nyblivna singelskap. Att vara singel är helt okej, även om jag inte planerar att vara det för all framtid. Därför har jag utarbetat en kontaktannons som jag kan använda när det börjar brinna i knutarna. Det vill säga när jag fyller 30 (är ju typ 3 månader kvar så gott om tid, ingen fara på taket där inte ;)

MEN if all else fails och jag nu förblir singel så har jag ju som sagt en back-up plan. Så här kommer den, min framtida, eventuella kontaktannons. Tänkte sätta in den på blocket typ, så man når vanliga människor ;)

"Hej. Jag är en trevlig (i alla fall efter kl 12 på dagarna då jag vaknat) kvinna på 30 år.


Jag har inga barn, så endast obetydligt använd.
Jag är student, så mycket billig i drift. En utekväll för mig är en varmkorv på Kvantum. Eventuellt bröd till om ekonomin tillåter.


Eftersom jag alltid har jättemycket att göra i skolan så kommer vi inte hinna att träffas så mycket. På somrarna jobbar jag alltid, så vi kan inte resa någonstans. Det kan dock hända att jag kommer ha semester 2014 om jag får jobb direkt efter examen nästa år. 


Jag har ganska mycket skulder (CSN) så vi kan inte köpa så mycket på avbetalning så du vet om det.
Annars är jag ganska rolig, i alla fall när jag är full. Eller om du är det. 


Att sporta och träna är inget jag håller på med. Däremot är godis och skräpmat en hobby jag har. Vill gärna träffa någon som delar detta intresse.


Jag tycker om att göra mig fin när jag ska gå ut, detta inkluderar duscha, raka benen, kamma håret, smink osv. Men det vore bra om du inte förväntade dig sådant arbete från min sida varje dag. Det orkar jag inte. 


DU ska helst vara heroinsmal, ha massa tatueringar, gärna lite ölmage, det tycker jag är sexigt (tänk Tommy Lee straight outta rehab). Du måste tycka om att dricka öl (viktigt), helst ofta, och gå på krogen ibland. Du ska helst vara skäggig och allmänt smårisig. Du måste vara sjukt rolig, och viktigast, tycka att jag är sjukt rolig. Helst ska du tycka att jag är lite snygg och fin och sådär också. Det skadar inte om du talar om det ibland heller. Om du vill gifta dig och skaffa barn typ direkt så vore det praktiskt"

Ja, det var det hela so far... Vad tror ni?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar