Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

onsdag 30 maj 2012

Snart...

...Är skolan klar för i år!
Lämnade in B-uppsatsen för någon dag sen. Imorgon opponering och redovisning. Hoppas, hoppas jag klarar mig! Bara jag får ett G är jag nöjd.

Fick iaf veta idag att jag klarade hemtentan. PUHH! Som jag var less på den. Skönt att slippa komplettering.

Ska bli skönt att få helg nu snart också. Har varit jättekul att jobba, verkligen, men man blir trött!  Inte van att jobba 8-16.30 och dessutom ha skolarbeten att fixa på kvällarna. Hela livet är lite på paus nu... Inte mycket kul som hinns med. Men som sagt SNART är det klart! Då ska det firas. Det kan jag lova! :)))

Gud vilken rolig sommar det ska bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar