Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

måndag 26 december 2011

Gammal?

Gud så otroligt skönt att inte vara bakis idag! Är nog första gången på 10 år som jag inte varit ut på juldagen. Hade ingen som helst lust till det. Kändes bara jobbigt. Juldagen förknippar jag numer bara med långa köer, dyra inträden, för mycket folk, trånga dansgolv, väntetid i baren, och enorma toalettköer. Betyder det här att jag är gammal nu? Jag tror det... Haha, och bra känns det! Saknar verkligen inte att vara 20!

Idag blir det stan med systeryster och älsklingen!
Älskar reor! Synd bara att alla gör det också! Jag verkligen HATAR när det är för mycket folk på stan. Gör mig på dåligt humör... Ska kolla in HM eftersom jag fick ett presentkort där :) Alltid hittar man nåt! Jag fattar inte folk som tycker att presentkort är tråkiga att få! Det är ju det bästa, haha. Man får ju liksom VAD MAN VILL då, (från en särskild affär visserligen, men ändå) ÄLSKAR presentkort, speciellt på HM, Gina osv...

Dessutom fick jag en slant av min fina svärmor i julklapp. Kanske hittar man nåt att lägga den på också :)

1 kommentar: