Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

torsdag 29 december 2011

Glöm inte nyårsafton! Hehe

Satt och kollade igenom min kalender i mobilen så här på morgonkvisten. Såg att jag någon gång tidigare lagt in "Nyårsafton" på lördag. Hahahaha!! Var jag rädd att jag skulle glömma bort det eller?

Dessutom har jag drömt mardrömmar inatt om skolan. Drömde att jag skulle skriva en uppsats, men det gick bara inte! Jag försökte och försökte, visste precis vad jag ville skriva men hittade inte orden, eller så skrev jag fel hel tiden. Skolstress?

Dagens I-landsproblem: Vad ska man ha på sig på nyår?? Har fyndat en svart tajt fodralklänning på HM som älsklingen gillar. Men den är verkligen inte jag... Fast kanske man borde testa nåt annorlunda? Jag älskar ju annars baby doll-stuket på klänningar. Jättekorta men pösiga. Mer min stil, plus att man kan äta hur mycket man vill utan att klänningen spricker, haha. Faran är ju dock att man kan se gravid ut? Ähh... Har dessutom flera halvlånga vippiga kjolar som jag använder som klänningar i stället. Sånt älskar jag... Hmmm svårt beslut...

Fodralet jag köpte från HM
Baby doll
Kjol/Klänning

Det är förresten ingen idé att jag försöker bestämma redan nu vad jag ska ha på mig på nyår, för det slutar ändå med att jag går på vilken känsla jag har just den dagen. Just nu är jag dock mer sugen på baby doll eller Kjol/Klänning-stuket. Är ju som JAG.. Nå, vi får se ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar