Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

lördag 24 december 2011

LYCKA!

Just idag känner jag mig så otroligt tacksam, glad och lycklig över de fina människor som finns i mitt liv. TACK för att ni finns!

Förmiddagen har jag och älsklingen spenderat hos mamma och pappa tillsammans med syster och Liam.
Vi har ätit gröt, surrat och delat ut julklappar. Lilleman fick såklart mest grejer. Han blev så glad över en traktor han fick av mig och älsklingen, ville inte sluta leka med den. Jag blir så varm i hjärtat av att få göra en så liten plutt så glad. Älskade sötnöt.

I vår familj (alltså jag, mamma, pappa, syster) köper vi inte en massa julklappar åt varandra. Mina föräldrar har haft det tufft ekonomiskt så länge jag kan minnas och har inte råd med en massa julklappar. Istället köper vi en sak var för 50 kr som ska passa alla. Sen lottar vi ut vem som får vad. Jag känner sån otrolig tacksamhet för att vi i min familj blir så glada för så lite. Som vi har skrattat och varit glada åt de 50 kronors-paket vi fått. Det räcker så bra. Vi lägger istället de pengar vi har (vilket inte är så mycket) på Liam :)

Av min älskling har jag fått jättefina paket! En skitcool bokhylla http://www.coolstuff.se/SelfShelf 
Ser ut så här med böcker på:

 Grym va? Som att böckerna sitter fast i väggen :)


Dessutom fick jag världens snyggaste hörlurar med grymt ljud. Turkosa, som matchar min jacka! Han är ju för fiffig älsklingen! Sen fick jag även ett presentkort på HM. Det kan aldrig slå fel :D


Av mig fick han en DC t-shirt, Kallingar, massagevante, en bok "hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" (världens roligaste bok by the way. LÄS!), och en hemmagjord bok/fotoalbum om vårt första år tillsammans.jag och älsklingen har inte implementerat 50 kronors-regeln ännu ;)

 GOD JUL på er allihopa. Hoppas ni får en jättefin jul!
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar