Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

fredag 23 december 2011

Passion for fashion

Ni som läser min blogg kommer att upptäcka att jag är ganska besatt av att sitta på
nätet och surfa runt efter kläder. Det är sällan jag beställer något, men jag älskar att
TITTA på fina kläder. Som denna kimono från HM. Kärlek! Hur snygg hade inte den
varit att svepa om sig och sin nyårsklänning om det blir kyligt?

            Så snygg!

Dessutom hittar jag en massa inspiration till hur jag själv ska
klä mig på nätet. Jag tycker om att testa nya grejer, våga klä mig lite kul ibland, inte bara
stuprörsjeans och pedagograndig tröja från HM. Inget fel i detta, det kan vara nog så
snyggt det med. Men jag vill inte se ut så VARJE dag. Hujj va tråkigt!

Ibland får jag lite gliringar av en del kompisar för att jag klär mig som jag gör, men jag trivs!
Jag gillar min stil. Herrejisses, man måste ju våga lite här i livet!

En snygg jumpsuit är ju GULD att gå ut i...
...Eller ett par färgglada klackar! Just nu letar jag med ljus och lykta efter de perfekta
blå pumpsen. Lite platå ska det vara, och höööög klack! Och hippie/bohemstilen, den älskar jag!
Ett snyggt hårband, en vid klänning, lite stora örhängen och dinglande halsband och man är good to go!

Nichole Richie är alltid snygg. Hennes stil älskar jag.

Nicole Richie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar