Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

lördag 31 december 2011

Snyggsyster

Idag fortsatte vi med systers ombre. Hon ville ha den ännu ljusare och att den skulle gå högre upp. Så här blev det:
Systeryster
Vi gjorde en inbakad fläta i luggen så kanske inte syns jättetydligt med färgen. Men man ser ju i alla fall att det är ljusare nedtill.

Idag har jag även målat lite på en tavla. Tyvärr blev den inte alls som jag ville. Jag blir så less när jag inte får till det! Får lust att skita i måleriet... Annars blev det inte många knop gjorda (förutom ombren då), har mest latat mig idag. Mådde lite halvrisigt tidigare under dagen, var rädd att bli sjuk. Igen. Så jag försökte kurera mig med lite sovning. Vi får se imorrn om det funkade. Börjar äntligen känna lite ladd inför nyår. Vi blir ett helt gäng som ska till en kompis. Det blir tre-rätters, lekar, lite champagne och massa bus :)

2 kommentarer: