Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

onsdag 21 december 2011

Världens snyggaste strumpbyxor!

Kolla vilka snygga strumpbyxor som finns att skåda på Gina Tricots hemsida!


Dock finns de inte att beställa?? WTF!? Hittar dem ingenstans på hemsidan... Hur korkat?

Annars kretsar det mesta kring jul och julklappar i mitt liv just nu. Igår hade vi "kinesisk julafton" hela kompisgänget. Det går till så att alla köper två paket för 50kr styck, nåt som ska passa alla. Då vi har vår "julafton" placerar vi ut alla julklappar på ett bord och slår med tärningar om att få ta paket.


Får man en etta eller sexa är det bara att välja ett. När alla paketen är tagna kör vi en knyckar-omgång. Då gäller det att slå två eller fem på tärningen. Får man det, så får man knycka ett paket av någon! Kul va?
Dock ser vi till att ingen blir helt utan, alla får minst ett paket... Vissa kan dock få fyra, fem om det vill sig. själv fick jag två :) En datordammsugare och vinöppnare/vinpip. Synd bara att jag var så himla trött att jag åkte hem redan vid 21...
Mina julklappar

Förresten så kunde jag inte hålla mig från att fixa till en av tröjorna jag tillverkade igår. Var ju inte helt nöjd med den första så jag var tvungen att göra om och göra rätt.

Bättre!


3 kommentarer:

  1. Väldigt snygga strumpbyxor faktiskt :)

    SvaraRadera
  2. Jaa eller hur! Undra varför dom inte säljer dom??? NÖTTER!

    SvaraRadera
  3. Haluan myös sukkahousut!

    SvaraRadera