Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

tisdag 13 mars 2012

En gång i LA

När jag var ute och reste för några år sedan spenderade jag några veckor i Los Angeles. På en fest träffade jag nån nisse som precis som alla andra där ville berätta om hur känd han var. Han tog med mig och min kompis till sin studio och visade upp sina grejer. Han var nämligen en känd designer hävdade han, Kaptain nåt kallades han, och tillverkade och designade skinnjackor åt kändisar. Han nämnde Black eyed peas, Madonna, Paris Hilton... Han lät mig till och med provade den rosa jackan han gjort till Paris, innan hon fick den.. Oh well, tänkte vi. Säkert. The things people tell ya... Men han var mycket trevlig, som alla är i LA, erbjöd modelljobb som vi snällt tackade nej til, och gav oss sedan 100 dollar till att ta en taxi hem. 2 luspanka svenska backpackers tog glatt hunkan och promenerade hela vägen "hem" till West Hollywood- De 100 dollaresarna festades upp vid ett senare tillfälle. Well worth the walk. 

På fest med Kaptain i Hollywood
Jag i Paris Hiltons skinnjacka, som nog verkligen var Paris Hiltons skinnjacka...

Men tydligen så var han rätt känd den där nissen. Läste nyss Dani Karlssons blogg där hon berättade om att besökt sin kända vän Kaptain Leather som designar skinnkläder åt hela kändiseliten. Oooops. Och här är hemsidan http://www.kaptaindesigns.com/ Ooops.

Dani med Kaptain Leather. Bild från http://itsmeyourdani.se/
Hmmm, ibland är det sant det folk säger tydligen...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar