Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

tisdag 20 mars 2012

Hoppas, hoppas...

...att jag klarade tentan. Kommit hem för en stund sen och försöker pusta ut i någon timme innan rapporten som ska lämnas in om 22 timmar ska få sista touchen...

Tentan kändes ganska okej. Jag hade tränat på rätt saker och det kom ingen fråga som jag inte hade förväntat mig. Jag tyckte att jag kunde lite om alla frågor, men frågan är om jag kunde tillräckligt. Inom 3 veckor får vi svar så det är bara att vänta....

Dagen idag kommer av naturliga skäl att spenderas på plugg, men jag är riktig sugen på en promenad i solen. Kanske hinner jag det också. Jag kan hinna ganska mycket om jag ger mig fan på det!

Förresten, på måndag har jag en arbetsintervju... Dock verkar de vilja att jag ska börja jobba heltid 1:a April, OM jag får det... Vilket jag vete sjutton om jag klarar. 100% skola + 100% jobb kan bli lite stressigt känner jag! Pengarna hade dock suttit fint i kassan, men inte på bekostnad av skolan, är ju trots allt den som är nummer ett nu. Men jag får nog veta mer på intervjun på måndag så vi får se vad som sägs då...

En annan nackdel med detta jobb är att det inte är det sommarjobbet jag helst vill ha. Jag har ju sökt ett som jag verkligen hoppas på och verkligen, verkligen vill ha, och som dessutom är en bra erfarenhet och merit för framtiden... Men samtidigt kan jag ju inte tacka nej till ett jobb för att jag hoppas på ett annat....

Kollade förresten skattebeskedet igår. Skulle få tillbaka litegrann, 2600 pix i alla fall! Inte SÅ mycket, men hade inte förväntat mig nåt med tanke på att inkomsten som student är nära noll. Så woopidoo, prisa skatteåterbäringen! :)

Hoppas ni också får pengar tillbaka! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar