Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

fredag 9 mars 2012

Stress=effektiv

Jag är som allra mest effektiv när jag är under enorm stress. Om jag inte har så mycket för mig, ja då får jag inget alls gjort. Men när det brinner i knutarna, då jävlar. Denna vecka har varit otroligt stressig i skolan, men på något sätt så hinner jag med det, och allt annat också! High five, (tills jag trillar ihop av hjärtfel) . Idag hade vi seminarium på skolan om en bok vi läst. Efter det stannade jag kvar och började på min rapport från helvetet. Jag  var superstressad, ville verkligen komma igång med rapporten då vi ska skriva den samtidigt som vi har en tenta att läsa till. Jag slog mig ner vid datorn och tänkte att jag kunde börja lite smått idag i alla fall, så har jag en början. Några timmar senare hade jag författat 7 sidor rapport! Inledning, syfte och metod, samt en hel del av själva rapportdelen har kommnit på pränt. Fan, så skönt! Så går det till när jag är stressad. Nu orkar jag inte skriva mer idag men stressen vill inte släppa. Jag fick nyss PANIK när jag insåg att hårfärgen ska sitta i hela 30 minuter! Tänkte att det kanske räcker med 20minuter så hinner jag handla ikväll också, voi voi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar