Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

tisdag 13 mars 2012

Tattoo

Jag har verkligen ett sug efter att tatuera mig just nu! Har flera grejer som jag vill göra faktiskt!
Har ju bloggat förut om en sugar skull... Nu har jag dock lite andra idéer! Ingen är förvånad va? ;) Jag gillar fortfarande sugar skulls, inte det. Men har även tidigare funderat på nåt stort och färgglatt på sidan, höften och upp mot revbenen. Gärna några blommor eller nåt. Tidigare har jag inte riktigt känt mig bekväm med tanken på att ha nåt just där, men nu känner jag att jag skulle klara av det, utan att bli fixerad vid min kropp igen.
Försökte hitta nån bild på vad jag ville ha men det gick dåligt.... Denna är i alla fall hyfsad, men vill ha lite annorlunda blommor...
Nice tatt, inte min dock!


Skulle även vilja ha nån mer text, utefter ryggraden.. Tycker det är skitsnyggt! Och så nåt på vänster underarm... men men, time will tell. Vi får se vad det blir av planerna. Dom är ju inte gratis dom där tattoosen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar