Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

måndag 30 april 2012

Craving!

Ligger här och kan inte riktigt sova... inget ovanligt där. Men blev helt plötsligt sjuuukt sugen på pizza! Fan vad gott det hade varit med en Hawaii nu!


Jag som inte haft nån aptit på flera veckor, kan nästan glömma bort att äta helt och hållet vissa dagar.. ILLA. Man får inte slarva med maten! Typiskt då bara att när jag väl blir riktigt sugen på någonting så finns det såklart inte i närheten... suck.

Har annars haft en riktigt bra och skoj helg med födelsedagsfest och roliga människor. En liten tråkig grej som hände också, men varför fokusera på det när resten varit så bra? Jag försöker verkligen lära mig att tänka mer positivt, vissa dagar går det bättre än andra.

Varit lite småbakis hela dagen idag, fastän jag inte drack speciellt mycket igår. Det måste vara åldern?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar