Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

tisdag 17 april 2012

Min väg

Det känns verkligen som att saker och ting går min väg just nu! Fick ju veta i slutet av förra veckan att jag fick jobbet på arbetsförmedlingen i sommar. Så otroligt skönt att ha det fixat. Dessutom tror jag att det kommer passa mig alldeles utmärkt. Ska bli så skönt att få jobba istället för att plugga.

Igår fick jag dessutom  veta att jag klarade tentan jag skrev för 3 veckor sen. Fick VG till och med. Lycka! Känns helt fantastiskt. Kompis det går bra nu :)

Känns faktiskt som att det är min tur att få ha lite flyt just nu. Har varit en del rackel i livet i största allmänhet de senaste åren. Tror det vänder nu!

Never stop chasing rainbows

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar