Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

lördag 7 april 2012

I-landsproblem

Ikväll är det fest! :)
Men varför har man aldrig något att ha på sig när man ska ut och svira..?
Det spelar liksom ingen roll hur mycket kläder jag handlar, jag har ändå inget att ha på mig! Haha, dagens I-landsproblem! Är lite sugen på att ha klänning, men då ska man ju stå och frysa i kön också. Dessutom tycker jag inte om att känna mig "uppklädd". Då har jag hellre lite mer avslappnad stil, typ jeans och linne. Men känns som att jag haft det på mig de senaste 10 gångerna jag varit ut ;)

Den här bodyn från HM hade varit snygg till ett par jeans med hög midja,men tyvärr finns inte bodyn i min garderob så det  får bli nåt annat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar