Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

tisdag 3 april 2012

God morgon

Sitter här och försöker vakna till liv framför datorn. Har såklart lyckats vända på dygnet helt då jag varit sjuk i helgen. Idag tog jag mig dock upp innan 11, så med mina mått mätt har jag vänt tillbaka nu. 11 är en lagom tid att stiga upp varje dag tycker jag. Eller kanske 10. Inte så mycket tidigare än så i alla fall. Då hinner man med dagen, det är ljust och härligt och man har ändå fått en liten sovmorgon. När man jobbar måste man förstås upp tidigare. Men jag verkar aldrig vänja mig vid att stiga upp kl 07. Jag är hur trött som helst när klockan ringer och vill bra DÖ varje morgon. Det går liksom aldrig över. Sitta uppe och uggla på nätterna däremot är inga problem, har jag alltid klarat galant. Jag är en nattuggla. Bara att konstatera.

Hoho!
Det blev några wordfeud matcher inatt när jag låg vaken. Jag som alltid dissat mobilspel. Kanske ska börja med nåt mer...? (och vara uppe ännu längre på nätterna..?..)

Annars väntar jag mycket just nu. Väntar på besked om sommarjobb. Väntar på resultat från tenta och rapport. Jag hatar att vänta. Det finns inget tråkigare. Själv är jag ju tidsoptimist så det är inte så ofta jag måste vänta, snarare nån som väntar på mig. Men jag försöker bättra mig! Det slog mig för någon dag sen att jag alltid, och då menar jag ALLTID, -som i att jag kan räkna på ena handen då de inte hänt, måste springa till bussen för att hinna med den till skolan. Och jag har snart pluggat i 2 år... Oförbätterlig??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar