Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

lördag 21 april 2012

Titta!

Vilken snygg klänning jag hittade! 
Klänning från HM

Den är från HM, inte särskilt dyr heller, 249 :-
Jag ska ju på bröllop i sommar och behöver något att ha på mig, kanske denna kan vara nåt... Konstigt att man har garderoben full med klänningar, men inget som duger.. ;)

Det här bröllopet till sommaren ska bli så otroligt roligt! Det är en av mina äldsta, bästa vänner som gifter sig. Vi har verkligen gått igenom sju sorger och åtta bedrövelser tillsammans. Så jag unnar henne verkligen SÅ mycket att få vara lycklig och ha hittat rätt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar