Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

måndag 30 april 2012

Sjuk och bitter

Idag var det meningen att jag skulle pallrat mig till finaste syster och sambo på lite grillning och party. Tyvärr ville gud/ödet/karma(?) annorlunda och jag åkte på magsjuka. Så här ligger jag i sängen och tycker synd om mig själv. Det värsta har lagt sig och jag känner mig riktigt social och sällskapssjuk. Tyvärr är ju magsjuka och sällskap en dålig kombination så jag får nog hålla mig inne någon dag. Är inte så ofta jag kan festa med systeryster längre nu när lilla Liam finns med i spelet, så det var synd. Men, det kommer fler chanser.

Har i alla fall fått i mig lite glass nu om det kan intressera någon. Så känner mig liiiiite bättre.
Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar