Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

lördag 28 april 2012

En bra dag

Idag har jag hunnit med en hel del grejer som jag behövde få gjorda. Sweet... Muchos effektivos! Jag hann även med att gå på systemet för att ladda upp iför morgondagen, då världens bästa Anna ska firas. 30 år, inte dåligt! I kön på bolaget såg jag att man skulle få en present om man visade leg innan dom hann fråga. Jag får ju alltid visa leg så jag tog glatt fram det och visade i kassan. Tack, sa damen, men inte fan fick jag någon present!! SÅ besviken, HAHA!!

Sen var jag bara tvungen att gå och sola en sväng. Blev så sjukt blek nu när jag blev lite rödhårig! Huga! Egentligen vill jag inte sola, lite rädd för att få cancer. Men jag tål inte brun-utan-sol, så är så illa tvungen att grilla mig i solariet då och då ;)

Sen hamnade vi några stycken hos mig sent på kvällen och kollade BB och spelade spel. Rita och gissa blev det, haha, så sjukt roliga teckningar det blev ibland...

Detta är en skogsglänta ;) 
Vissa ord är fan inte lätta att rita ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar