Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

måndag 13 februari 2012

Big Brother!


Ååååh, hörde just pÃ¥ TV:n att Big Brother 2012 börjar pÃ¥ söndag!  LYCKA! Fattar ni sÃ¥ kul? :) Älskade förra säsongen, shitt vilka personligheter det var... Vinterdeppet är som bortblÃ¥st, äntligen lite nöje i tillvaron (must get a life, jag vet! Haha).

Nä men helt seriöst så händer det ju inte så fantastiskt mycket kul så här på vintern... Har ju varit alldeles för kallt och ingen öppen isväg. Nu börjar det ju ta sig till slut, med halva isvägen öppen och lite mildare vägar. Längtar efter att åka skridskor och grilla pinnbröd/korv.




+

                                                                                
                                                                            

 =

Vintern räddad!

Japp, så äre! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar