Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

fredag 24 februari 2012

Nytt hår...?

Alltså jag och mitt hår. We no like eachother.... Nu har jag  haft det kort väääldigt länge... (kanske en och en halv månad, haha) Och nu RÄCKER det. Jag kan inte känna mig snygg i kort hår. Mission impossible...

Jag är så sugen på långt, långt brunt hår. Och jag vill ha det NU! Grymt frestad att göra en impulsbeställning..
men kanske måste avvakta lite iaf...

Men vete fasen om jag står ut mer. För nåt år sen hade jag en hårfärg jag trivdes superbra med, hade den nästan i ett halvår tror jag. Såhär såg det ut:

Nåt sånt är det jag vill åt igen...

1 kommentar: