Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

onsdag 29 februari 2012

Den ärliga bloggen

Tänk om man skulle en blogg som var helt igenom ärlig. Där man berättade precis ALLT!
Tror man hade fått ganska många läsare, haha. Jag har ju valt att vara ganska ärlig i min blogg.
Till exempel så har jag ju valt att vara ärlig och berätta om hur jag mår och vissa problem jag haft/har, även om det var jobbigt att så många människor skulle veta om det. Men det kändes ändå rätt.

Men sen blir det ju ändå inte HELT ärligt. Klart att jag inte berättar ALLT om allt. Dels av hänsyn till andra människor, men också av integritetsskäl. Jag vill kunna välja vem jag berättar mina allra innersta tankar för. Men det är trots allt en ganska kittlande tanke. Att bara vräka ur sig allt man tycker och tänker, utan att bry sig om vem det sårar eller upprör, eller roar för den delen också. Tror det hade varit ganska läsvärt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar