Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

lördag 18 februari 2012

Nåt fel på mig...

Alltså är ALLA människor i världens värsta djurvännerna utom jag? Jag tycker inte så mycket om djur. Ingen sort alls egentligen (förutom en chihuahua som jag ju vill ha, men den är så liten och räknas liksom inte, och förutom Bozz, mina föräldrars hund som jag tycker om... men annars, nej!). De flesta djur luktar illa, kräver rastning, uppsmärksamhet och är lite allmänt småäckliga och jobbiga, tycker jag. Och jag FÅR tycka det. Så det så. Är inte en sämre människa för det. Ni vet, vissa människor är hund- eller kattmänniskor. Jag är helt enkelt en människomänniska! Jag är människovän, älskar människor. Japp, så äre. Peace out.

4 kommentarer: