Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

tisdag 28 februari 2012

shopping

Idag har vi varit ute på isvägen igen. Så härligt. Vi grillade korv och umgicks med trevligt sällskap. Det enda jobbiga var att vi fick plumsa lite i snön för att komma till en bra grillplats. Dyngsura skor och fötter blev resultat. Jag blev så less att vi bums stack till Stadium outlet och köpte ett par vattentäta vinterskor. Inte världens snyggaste, men de får duga.
Hyfsat billiga var dom iaf. Jag passade även på att inhandla en mössa som har fleecefoder vid öronen. Avskyr när det blåser in kall luft när man är ute och promenerar. Det blidde även ett par varma handskar. Har frusit i mina  gamla... Men nu fasen är det nog färdighandlat för i år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar