Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

måndag 6 februari 2012

Dagen

Ja, en bra dag blev det då idag alla fall, även om jag inte har gjort något kreativt som jag hade tänkt. (Såvida inte att skriva ner alla steg i Elvapunktsprogrammet för utvärdering kan räknas som kreativt skapande?)

Har lyckats plugga lite, lite i alla fall, även om det inte blev i den utsträckningen jag borde ha gjort. Men ett steg i taget. Det verkar för övrigt som att jag pluggar som bäst när paniken är som störst. Ni vet sådär bara någon dag innan inlämning av en mastodontuppgift. DÅ jävlar blir det fart. Jag dricker kaffe, läser kurslitteratur och skriver rapporter hela nätterna. Och varje gång lyckas jag få in fanskapet i tid. Ofta med ett bra resultat också. Kanske är dumt att byta taktik nu?

Passade på att hälsa på en gammal kompis idag också (japps, jag skriver om dig André, för jag vet att du tjyvläser min blogg ;) och surra lite strunt, och en del viktigheter med. Varför umgås man inte oftare med roliga människor som man tycker om? Hur ofta säger man inte "vi borde ses oftare" till folk? Just det. Skitofta. Nej, i år ska jag minnsann försöka träffa mina vänner oftare. Både nya och gamla.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar