Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

söndag 19 februari 2012

Sofflägessöndag

Igår var vi på superkul kalas hos goda vänner. Det var käk, sällskapsspel, ballonger, hemmagjorda bomber(!) alkohol och styrdans(hahah!!) som gällde. Hur kul som helst! Många skratt och intressanta samtal blev det.  Roligt att träffa nya, trevliga människor också. Först 04.30 tackade vi för oss och drog hemåt. Det känns idag vill jag lova. Vi degar, segar och orkar inte göra många knop... Världens största karrapåse är inhandlad och soffläge är intaget. Det enda som gnager är att jag måste börja med några uppgifter till skolan ikväll... Men ska lata mig en stund till innan jag hugger in....

Just det, idag börjar ju Big brother!!! Hur ska jag då kunna plugga...?? Hmmmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar