Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

söndag 26 februari 2012

Framtinad

Idag blev det en promenadtur ut till gråsjälören. Solen sken och vi hade kaffe och mackor med oss. Och jag kunde inte låta bli att känna att det är just såna här dagar man lever för.

Jag blir riktigt trött på vintern. Är inte alls någon vintermänniska. Borde varit född i Australien eller nåt. Sol och bad och paraplydrinkar och surfing, det är mitt rätta element... Men just vårvintern, den älskar jag. Solen tittar fram efter 5 månaders mörker (nästan iaf), människor tinar fram ur sitt ide, livet återupptas. Man får helt enkelt tillbaka hoppet när det börjar närma sig mars/april. Fler såna dagar som idag önskar jag mig!

1 kommentar: