Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

måndag 23 januari 2012

Bad hair day

USCH! Idag är jag ful och fulare. BLÄÄ. Ni vet sådär som man är ibland. Inte blir det bättre av att man sitter och tittar på massa bloggar och bilder på vrålsnygga kändisar. Hujj. Är så ruskigt less på mitt korta lilla fjunhår. Ja, det är jätteskönt att vara utan löshår, men va fan, det ser ju inte klokt ut! (För det mesta iaf). Vet inte varför jag hållit och tjorvat så mycket med håret på senaste, blir som aldrig riktigt nöjd... Innan jag började tjorva hade jag samma hårfärg (blond) i flera år, hade långa extensions, och hade alltid det. Inga konstigheter... Så vad nu??

Back in the day. November 2009
Just nu är jag sugen på lååångt och brunt! Haha, jag hör ju själv hur velig jag är... inte klokt!

Typ den frillan vill jag ha (förutom luggen då!)
Fast jag tycker nog egentligen att jag passar bättre i mörkt hår... Ja, suck, what to do, what to do...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar