Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

måndag 2 januari 2012

Ny hårfärg...

Litegrann i alla fall.. :) Färgade topparna rosa idag. Syns inte så bra på översta bilden men det rosa finns där.
Rosa toppar

Kanske färgar ännu högre upp imorgon. Vi får se.

I övrigt är jag på pissigt humör idag. Känner mig irriterad och nere...  Inget särskilt som hänt eller så, lite deppig bara så där som man är ibland. Kan bero på att jag behöver äta middag också, hehe. Ni som känner mig vet hur jag blir när mitt blodsocker dippar, och idag har jag bara ätit frukost, (somnade en stund vid lunch då jag hade sovit dåligt inatt...) Blir nog att käka nåt rejält och åka och hälsa på någon rolig person som kan muntra upp mig lite!

2 kommentarer:

  1. skicka en kommentar.....bra, vakra! vi följer din blogg varje dag och lära svenska ;) kram och puss ;) Chris och Judy! :D

    SvaraRadera
  2. yey, I'm glad you guys read it! Keep practicing the swedish!xoxo

    SvaraRadera