Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

tisdag 3 januari 2012

Word Marilyn!

"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." — Marilyn Monroe




Yupp. Så talade en vis kvinna. Jag älskar detta citat. Det är så starkt och sant! Något att tänka på. För trots allt vill vi ju alla omge oss med människor som tycker om oss precis som vi är. Även om vi är besvärliga och gör misstag. 

Förresten kom jag på ett till nyårslöfte. Om de inte är försent nu? I år SKA jag börja använda produkter som är speciellt anpassade för ansiktet! Inte speciellt avancerat löfte, men jag är tjejen som tvättar ansiktet med tvål och sen glatt smörjer in fejan med bodylotion alternativt helosan. Funkar visserligen helt ok, men kan ju inte skada att använda ordentliga produkter. Har inte råd med några lyxgrejer men kanske nåt hederligt från apoteket? Japp, så får det bli!

Kanske måste vänta tills nästa månad med att inhandla det dock. Studentlivet är magrare än vanligt så här i januari. Oh well, det kommer inte alltid att vara så. Om ett och ett halvt år är jag klar. Och då ska här tjänas pengar. Massor. Fast allt över 8000 kommer att vara mycket i min värld vid det laget, haha. Pengar gör en inte lycklig, men nog fan blir livet roligare, och enklare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar