Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

fredag 6 januari 2012

Oh, what a night!

Vilken lycka! Tänk att man fick uppleva detta. Ett svenskt JVM-Guld. Det känns så otroligt stort. Så otroligt roligt. Fick allt några tårar i ögat. Vet inte varför just JVM har berört mig så mycket. Kanske för att de här killarna är så unga, för att de vill så mycket, för att de vågar.

SOM vi spelade hockey idag. Jag är fantastiskt imponerad av de svenska grabbarna. De spelade så moget, lugnt och bra. Trots sin unga ålder så kändes det så stabilt. Backarna var otroliga. De löste alla problem så klokt och snabbt.

Men Makarov... Jisses, vilken målvakt! Började misströsta där efter 40-50 skott nånstans. Men den som väntar på något gott... Tack Zibanejad. Tack Sverige.


Målet ser ni här: http://svtplay.se/v/2669256/ishockey/har_avgor_zibanejad_jvm-finalen

Over and out

1 kommentar:

  1. Fy fan vad bra! Herregud Mia vad många läsare du har fått på så kort tid! Du kanske blir rik. Ha din syster i åtanke då!;) Haha.

    SvaraRadera