Lite om mig

Här kan ni läsa om mig och mitt liv. Ibland är det alldeles underbart, ibland lite sämre. Men jag försöker ha så roligt jag bara kan. Jag skrattar mycket, gärna ofta och riktigt högt.

torsdag 19 januari 2012

Money, money, money!!

Imorgon kommer äntligen studielånet! Prisa gud! (eller CSN)

Blir nog en sväng på stan imorgon för att hitta något snyggt. För det är jag värd.
Ett par jeans med hög midja är jag jäkligt sugen på. Så jäkla snyggt! Eller med lite slitningar... Och så vill jag ha ett par kängor, i Dr Martens stuk. I like :)

Denna snygga tröja från Gina Tricot kanske jag investerar i. Gillar färgen och fallet.



Hittade ett par toksnygga jeans också:


Snyggt armband, också Gina.

Måste väl köpa en del tråkiga saker också för pengarna... som mat och skolböcker ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar